O Fabryce
Skocz do
Start > Wszystkie artyku造 > AGRESSIVA 69 > Agressiva 69 [recenzje]
Agressiva 69 [recenzje]
Deus Ex Machina |SPV, 1992, +++|Misery, Agressiva 2069, Zawieszeni w Pr騜ni, Stary B鏬, Ted Suicide
Zamaskowany, Fast Food, Fire and Water, Deus Ex Machina, Koniec Dnia


Agressiva 69, to jedna z nielicznych polskich kapel, kt鏎a odwa積ie skorzysta豉 z sampler闚. By to nie lada wyczyn - zar闚no ze strony zespo逝 (nowa kapela i debiutancka p造ta - taka muzyka mog豉 si nie spodoba w tym zacofanym kraju) jak i wytw鏎ni (materia wybitnie niekomercyjny, na kt鏎ym nie zbije si kasy). Agressiva pokaza豉, 瞠 sta ich na wyra瞠nie fascynacji zespo豉mi Einsturzende Neubauten, Frontline Assembly, Ministry czy Test Departament. Muzyka na Deus Ex Machina jest eksperymentalna, industrialna, zimna i pasuje do nazwy zespo逝 (czego nie mo積a ju powiedzie o tera幡iejszych wycieczkach Agressivy w stron popu z refrenami). Na pewno w Polsce jest wiele kapel, kt鏎e gdzie tam sobie graj tak muzyk, ale pozostaje to zarejestrowane tylko na paru CD dla znajomych i potomno軼i. Te zespo造 nie przebij si u nas, w momencie kiedy rynek muzyczny lansuje zespo造 wt鏎ne i prostackie. Agressivie uda這 si przebi i za to brawa. Dobrze, 瞠 Deus Ex Machina si w og鏊e ukaza豉, bo mo瞠my teraz powiedzie, 瞠 u nas te pojawiaj si industrialne kapele. Bardzo mi si podoba Fast Food i Koniec Dnia. (N)

Hammered by the Gods |SPV, 1994, +++|Fear (Patrick Ashley Is Really Dead), Apology, Justice, This Is My World, Welcome to Poland Asshole, She Was Souless, House of VooDoo, Money Is Sin, Little Criminal, Upside Down, Devotion (desert), Out of the Breath, Sucker,
Prayer in the Evening


Kontynuacja klimat闚 z Deus Ex Machine, ale bogatsza brzmieniowo. Bardzo dobre kompozycje: Money Is Sin, Fear, She was Soulless, Little Criminal. Gdyby Agressiv nominowa do MTV Music Awards A.D 1994 w katergorii electro/industrial (takiej kategorii nie ma, ale wszystko jeszcze przed MTV), to my郵, 瞠 muzyka zawarta na HBTG jest na tyle dojrza豉 by 鄉ia這 mog豉 reprezentowa Polsk. (N)

2-47 |2-47, 1997, +++|Point Of View, Pure, Mr闚ki Atakuj Las, Geny Milczenia, Lokator, Seed
Dial-In, Clinical, Dark Disco, Trance 12


2-47 to najciekawsza p造ta nagrana przez Agressive69, bo nareszcie pojawi造 si ostrzejsze gitary i mocny beat, w dodatku s造cha nawi您ania do modnego wtedy Underworld. Osobi軼ie dra積i mnie polskie teksty w towarzystwie dynamicznej muzyki, jednak w przypadku Mr闚ki Atakuj Las i Geny Milczenia sprawa wygl康a dobrze. Bardzo 豉dne powi您anie obu utwor闚 i w軼iek豉, nabieraj帷a rozmachu dynamika Gen闚 Milczenia jeszcze bardziej wp造wa na wysok ocen tej p造ty. Dial-In to taki dosy eksperymentalny utw鏎, ale ma sw鎩 urok. P造t ko鎍zy transowy i mroczny utw鏎 Trance 12. Dodam, 瞠 istnieje te duga wersja p造ty 2-47 pod nazw Limited Edition, kt鏎a zawiera lekko zremiksowane utwory z orygina逝, a poza tym teksty i tytu造 s w wersji angielskiej (np. Anthill zamiast Mr闚ki Atakuj Las czy Demagnetization zamiast Trance 12). (NINa)
Nota prawna
Szukaj w magazynie

Magazyn hostuje
Wersje
Nawigacja
START
PLIKI
Opowiadania
ARCHIWA
Archiwum o magazynie
Archiwum historii magazynu
Archiwum wywiad闚
Archiwum recenzji muzyki
Archiwum recenzji gier
Archiwum recenzji ksi捫ek
Archiwum artyku堯w
Archiwum news闚
Archiwum podcast闚
Archiwum legalnej muzyki - pliki
Archiwum promocyjnych imprez
Archiwum manifest闚 industrialnych
O FABRYCE
Sk豉d Fabryki
Kontakt
POZOSTAΒ
Linki
Zaktualizowane artyku造
Magazyn Fabryka - transformacja
[gry] You Are Empty
[gry] Kingpin: Life of Crime
Filter - Hamburg, 18.08.2013 [recenzja koncertu]
Nine Inch Nails [recenzje]
Subskrybuj
Newsy
Artyku造
Legalne mp3
Linki
Follow us: SoundCloud | Tumblr | Blogger | Google+ Magazine | Google+ Reviews | Google+ Heatwave

Design created by Look | Coded by eWe | Modified by NINa. Theme by GFXpixel.info modified by NINa | Social icons by Fatcow, Icondock, PR. Lloyd and NINa.

1,353,912 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2016 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.